avreagering

måste få avreagera mig lite här eftersom jag är super nervös just nu, varför får ni veta sen!
men massa bilder bjuder jag på nu!













helt ärligt så har vecka 26 vart EN av det bästa veckorna i mitt liv även om inte allt var lika roligt
så var det en bra vecka!

Måndagen åkte jag och A till stockholm kom hem på onsdagen
tordagen var jag på begravning <3 du vet var jag finns bästa vän! jag är så glad att jag var med!
sen mot kvällen träffade jag finaste grannarna vilket slutade på slick, jävligt kul hade vi!
Fredagen så hade vi en hel dag i Furuvik med Världens bästa ungar, jag älskar er till tusen och är
så glad att ni finns i mitt liv! vi hade en helt fantastisk dag! fredagkväll och bella kom hem, skit mys
hon linis sen blev det slick idag igen? ;) lördagen då?  ja vad fan gjorde jag då? va med anders hela dan
tills vid 3-4 då jag fixade mig hon linis och messa så vi tillsammans kunna röra på oss till världens
bästa bella som hade sin 20 års/ hemma från paris fest! jätteeekul och mysigt och denna kväll slutade på goya
följt av efterfest på staketgatan! sen tillsist fleming såklart! igår var vi på kalas, städade, handlade och
bara va! puss på min fina pojkvän och på fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback