nytt jobb nya möjligheter

Hej på er! och grattis till våra fina tvillingar som fyller 3 år idag!
vi hade en underbar dag på furuvik tillsammans, jag älskar er små hjärtan! <3
på två dagar sådäar har jag fått nytt jobb tack vara mina fina vänner Lina och Messa!
jag och bella gick intro igår på Carema, alltså hemtjänsten. jag trivs och mår bra samtidigt
som jag har ikea! kommer nog jobba lite mer på ikea nu under sommaren men i höst så
vet man ju aldrig!

nu vet ni jag lever och mår toppen! måste sova nu för klockan ringer halv 5 och jobbet
kallar halv 6!

förresten, har ni läst tidningen idag? jag är med, varför får ni veta en annan dag ni som inte läser vill
säga! :)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback