vecka 22 del 1

som jag lovat så kommer vecka 22 (förra veckan alltså) i bilder! Gud vilken underbar vecka de var!


Lunis <3








detta var en väldigt mysig eftermiddag på Linas baksida!
nu kommer nästa picknick i bollanen kväll med syskonen Messa!






HAN ÄR SÅ SJUKT LIK CHUCK I GOSSIP INTE SANT? :) snyggdavid ;)  nu vidare hem till Linis!



Sen blir det Torsdag och denna dag hade jag och Mr A Picknick med... ja de visar sig på korten!


















Jag tror varken jag eller A kan förklara i ord hur mycker vi älskar dessa två fina underbara Tvillingar!
Vi är så glada att ni finns i våra Liv, våra små älsklingar! vi ska lära er allt vi kan! <3

del 1 är slut nu tyvärr, jobbar på del två genast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback