+/-

+ solen
+ att jag har jobbat klart för dagen
+ mina inköp igår
+ köksbord
- trött som satan
- kass på att blogga men detta beror på att jag inte har min egna data = inga bilder sen så känns de bara skit dåligt att göra de på denna data!
- ingen pojkvän till sällskap
+ lön på fredag


helgen var sådär lagomt bra, minns knappt vad jag gjorde på fredagen men jag var nog bara hemma och
tog de lugnt eftersom jag skulle upp 5 dagen efter och då jobbade jag ju 6-16.30 så då var jag lagomt död
så jag åkte hem till pappsen där elin och jeanette var! vi drack massa vin, glögg och åt mat, Lina kom också
och gjorde sälle! Musik hade vi också som syrran kan vara stoooolt över! :)

söndagen var jag på middag i sandviken hela stigenberg släkten dock inte joanna tyvärr:( men de var mysigt
 med familjemiddag :) och köpte köksstolar och åt god mat, igår jobbade jag
morgonpass 5.30-10 och sen var jag ute på äventyr med svärmor och Lina heeeeela dagen! Linis var
kvar på både middag och kvällsfika sen körde jag hemme henna lagom till sängdags och jag somnade som en
stock!

idag tänker jag bara vara! städa lite om jag känner för de ta de lugnt helt enkelt kroppen är som spagetti!


Tänker på er alla som är i andra länder, städer och hus, saknar er väldigt mycke! puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback