en mil

Linda: mitt mål är att åka det nästa år om jag inte är bortrest! eller kanske tjejvasa iaf så jag hoppas du
är på då! :) haha

Idag iaf har jag åkt EN MIL på längdskidor, självklart med fikapaus och byte av vännina
men ändå bra jobbat! Svärmor var lite ranglig där i början och gick ner för nedförsbackarna
men sen gick det riktigt bra! Och Lina hon fick jag tjata på för att få med mig men efter
ett tag stod vi där och körde på, Ganska så hopplös såg linas karriär ut i början men sen
så! Nästa gång är du kung om du har rätt humör! Och svärmor hon har redan bokat upp
nästa längdpass så fy vad hääärligt! :) 

nu får ni lite bilder från igår o idag  :)














jag måste ju erkänna att jag har ganska ont i låren och armarna just nu, eller de gör skit ont!
men guuuuud så värt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback