ett monster med ett stort hjärta

Hej Glada vänner!
igår försvann tiden jobb 10,5 timme sen hem till Bästa älsklingen!
Sen fick jag besök av mina fina vänner och vi satt å prata hur länge som
helst! MYS

Idag har jag jobbat 5.30-10 sen mötte älsklingen upp mig påköpis
där vi har shoppat!:) Mest ja, tack söta du <3


Nu till den viktigaste frågan så snurrar i våra huvuden och ni ska tycka till

Ett monster med ett stort hjärta eller en ny Säng?


Älskade monster som vill hem till oss (ni måste kolla 5 gånger för att tycka om den!)

Eller denna stora, sköna underbara säng!


tänk om man kunde skita pengar :)

Kommentarer
tilde säger:

lätt de söta e.t monstret!!!!

2011-03-11 | 14:40:23
syster säger:

Monster!

2011-03-11 | 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback