flitig

hej på er!
Idag har jag först jobbat ett pass 5.30 - 10 sen hem till mormor och åt fika och pratade! sen hit
städar för fullt eftersom anders kommer hem hihi tur de hur skulle annars lyan se ut?
Men hör och häpna jag har städat gaderoben, de händer fan inte ofta men de var inte så jobbigt
så nu hoppas jag att jag hänger tillbaka sakerna och sköter mig så jag slipper :) och nu äter jag
lite lunch så jag orkar nästa pass som börjar 2 och slutar 8, lite segt att åka till valbo två gånger
men vad gör man inte för pengarna?

inte för att klaga men jag har faktiskt regällt ont överallt också men de funkar! Ikväll när jag
kommer hem så väntar älsklingen, ååååh så underbart! Nej nu ska jag dona klart innan jobbet!
ha en fin torsdag i solskenet :)



snart är det vår, fan vad skönt och om en månad fyller jag systemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback