glad tjej

jobb imorse ganska skönt nu när jag tänker efter men halv 5 imorse när klockan ringde hade jag kunna
gjort vad som helst för att få ligga kvar! har inte gjort ett jot efter jag kommit hem bara pratat med
sandra lite och så. Glada nyheter från skatteverket (++++++) :):):) sen så kommer ju semesterersättningen
också vilket är väldigt braaaa! Fan helt sjukt vad pengar kan göra en glad, men de kan anders också :)

nu ska jag kolla på BB eftersom jag inte ens hann lägga mig i sängen innan jag sov typ, la mig tio i tio
kollade sista minutrarna på DHW och där somnade jag tydligen! Hoppas nya sängen vi beställt är lika
skön, eller det måste den vara :) puss på er!
 
minns ni midsommar 2008? så jälva bra midsommar så det är inte klokt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback