mört

Maaaaan kan va pigg som en mört och modig som ett lejon... ni vet den sången tänker jag på när
jag är utvilad klockan 7 på en fredag och lördagsmorgon haha. anders somnade om men han var lika
pigg som jag nyss :)

igår jobbade jag halv 12 till kvart över åtta, sen åkte jag till syrran och hela kalaset slutade skrattandes
hem från slicken kvart övet två, 20 meter kvar hem så beeeer ander mig att möta honom så de blev att
 vända på klacken och trava mot stan igen, men vad gör de egentligen?

idag åker vi till nisses (jag anders robert och mikaela) i hopp om några nya inköp och prova nya sängen
såklart! när jag åt nattmat igår så åt thailändskavännerna/familjen frukost, lite coolt dedära ändå att
min natt är deras morgon haha!

soooolen skiner och humöret är på topp, kontot är fullt av pegnar och jag full med kääärlek, kan det bli bättre?
ikväll blir det grillpremiär! pusss





förra årets grillpremiär var ju huuuur mys som helst ju! saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback