packar


Hej på er!
Det blev en lång dag på jobbet idag då jag fick stanna till 16.00
så nu är jag hemma, datorn är inlämnad på reperation och jag packar
inför resan imorgon till helingfors! det kommer bli grymt kul!

tänkte käka lite mat och baka en snickerskaka! ikväll är det ju
bästa tv kvällen så hoppas jag inte somnar innan allt är slut
men de är tveksamt om jag orkar.

kanske hinner blogga en snabbis imorgon annars så får ni ha det så bra
och jag med så hörs vi på onsdagkväll eller torsdag :) puss på er

Första Inlägget då ni fört och främst får en bild på mig från i höstas :)
bloggen har förresten ettårsjubeleum nu i mars och här är
första bilden som lades upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback