sista veckan

helt sjukt att detta är min sista vecka som tonåring, men det tycker nog mamma och pappa är skönt
för man har ju hunnit med en del haha stackars dem alltså!

Igår när jag satt och fixade ihop två och två inför min fest så ser jag att jag har två amanda, två
veronica och två jessica helt stört för så har jag aldrig haft förr! jag hade så gärna velat att ni i de
andra länderna och lund hade vart med!! <3 igår inköptes ballonger serpentiner, tutor och lite
annat smått o gott! Baka hann jag också med! Lina var mitt sällskap hela dagen fram till kvällen,
där i mittten någonstans annslöt sig messa också :) 

kommer precis på nu att kryssningsbilderna inte kom upp, inte så många men här får ni! 






 






Kommentarer
johanna säger:

Åkte ni med jobbet? För karln på bilden är ju Henrik morbror

2011-03-30 | 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback