spring för livet

ja just nu vill jag bara springa för livet, jag är inte gjord av stål, jag kan inte flyga och inte
heller trolla, fan vilken otur alltså!

NEj men för att göra en lång historia kort så hade jag en NY Parkeringsot på bilen 500:-
svider, ryser, mår illa, ilska, och ja allt du kan tänka dig, och denna gång är det bara bara
jag själv som är helt dum i huvudet! jag som så fint flyttade bilen på tisdag morgon, skit duktig
problemet var bara att jag ställde mig på samma gata (inte samma gata men samma sida ) utan
att tänka ett skvatt antagligen, så jag bröt ihop igår när jag kom hem och skylle vara återigen
duktig. johanna, jag vet att du ler nu de gör jag med men du skulle sett mig igår!

till råga på de så kom möbelhuset och hämtade bord+stolar idag eftersom det tredje beställda bordet
också va mongo så nu är vi tillbaka på ruta 0 igen... vill ni höra vad som hände nyss då? jo
när jag stod vid diskbänken och spolade vatten så ramlade kranen ihop bara?
den liksom gick av där nere vid foten kan knappt förklara och jag känner mig helt tom!
denna blogg borde bara vara tillåten att läsa för mig själv just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback