uppfyllas?

jag sitter och funderar lite på framtiden, kommer jag någonsin sätta mig vid skolbänken igen? pallar ja det?
vissa är ju som gjorda för att sitta där livet ut, men det är verkligen inte jag och jag verkligen njuter
när någon som pluggar berättat om tentan eller vad de har, jag känner mig så jälva FRI! men jag hoppas
verligen att jag kommer sätta mig en dag, den dagen då jag är vältränad och har opererat ögonen
och har ansökt till polishögskolan. Det är min dröm, att bli polis! jag känner redan nu kickarna jag kan få
av att den kör om mig på riks 80 i 180 km/h klockan 5 på morgonen, då vet jag att jag vill bli polis, det bara
klanar upp! fy fan vad kul!


för övrigt så har jag jobbat, vart på stan, haft baklängeskalas hos mormor i 4 timmar och bara varit! jätteskönt ute på promenaderna jag tagit idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback