Uppsala

Idag har vart en lång och rolig dag!
började med att besikta bilen, höll på att dö av nervösotet eftersom min spolarvätska pump gick sönder
här om dagen men hör och häpna så klarade jag mig så då firades med att åka till uppsala med Lina!
vi kompå de i bilen så de blev spontant och mysigt en sväng dit!

inköpen är top 10, kanske inte dom från ikea men de andra!
- en mocajacka som är jäättte len inuti
- en zebra tröja
- en jumpsit (stavas?)
- två halsband
- godis
- kort  typ grattis, krya på dig osv!
:)

här får ni se inköpen!






imorgon kommer min älskling hem, jobbar dock 5.30-16.00 men sen sååå :)
pussssssssgodnatt (min mellanslagsknappär damp i huvudet!)

Kommentarer
Johanna säger:

Det stavas jumpsuit och nervositet =)

2011-03-10 | 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback