vart tog turen vägen?

jag måste först och främst innan jag börjar klaga säga att jag har haft en grymt kul
kryssning och jättttte god mat! sen att jag är helt lost och dum i huvudet är en annan
sak! om jag svalt det imorn så berättar jag annar får ni vänta på bättre tider såsom jag
gör!


STANNA JORDEN JAG VILL HOPP AV
please don't kill me



det känns som om allt bara har vänt på några veckor från allt till inget ungefär
men riktigt så är det inte för jag har såklart min fastaste punkt i livet som står
vid min sida och drar upp mig ur de sura gång på gång numera, han som får mig
att le, han som gör mig varm i hela kroppen han som älskar mig för den jag är
och för vad jag än gör, tack älskling du är guld värd! <3 var vore livet utan kärlek?
det är som en vinter utan snö, en sommar utan sol en susanne utan ett ting!



vi flyr inte vi kämpar oss igenom allt! efter regn kommer solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback