4 dagar

om fyra dagar gör vi det vi är bäst på, åker utomlands. Denna gång går planet till Rhodos!
jag behöver det, vi behöver det! det ska bli såååå skönt!
Helgen har vart helt okej för min del, fredagen så hade jag och a en riktig mys dag, igår
var och anders till sandviken för att fira hans bror och lite andra äventyr sen så körde jag och
 helene i spåret och sen njöt av solen för att sen skulle jag köra mina kära
far o.c på crusingen och idag har vi gått hälsans stig och pratat om livet! senare blir det
resturangebesök och kramas då jag och mr.A inte kommer ses på ett tag!

nu tänker jag fixa ett personligt brev, kolla skilda världar i det fina vädret och städa upp lite!
pusssss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback