hemska natt

jag orkar inte berätta allt men om jag ska sammanfatta vad som hänt så skjusade jag karin
på cykeln ner till krogen men riktigt så långt kom vi inte för vi krockade men någon dum jävel
påvägen. så jag fick åka ambulans till sjukan världens bästa lina var med och messa och karin
kom sen, kommer inte ihåg så mycket men jag slog ut min framtand, det hade kunna vara värre men
jag mår helt ok och fick åka hem halv tolv idag! anders var med hela tiden och mina föräldrar, syster
 och vänner var också där! Tack för att ni finns!

vad har vi lärt oss då? är det verkligen värt de? tänk efter innan, för nästa gång är det du,
man tror att man är så himla odödlig men det är man inte och detta är det värsta jag vart med om!
jag har ont som fan! redan vid studenten så ramlade ju messa o karin, varför tar man inte till sig?
värre var ju när bella och lina cyklade omkull i sommras, men detta har tagit priset nu! jag ångerar mig
men kommer få leva med det och tandläkarskräcken kanske försvinner för där kommer jag ju vara
stammis! usch snälla ni tänk efter att även om just du känner dig säker så finns det andra där ute
också som inte tänker sig för!


mitt i allt så har jag något fint att berätta! Idag har vi utökat familjen här på fleminggatan, Lilla söööta
Luna har flyttat in med oss och är 12 veckor och helt underbar! nu sover hon som en stock!



Kommentarer
Beatrice säger:

Stumpan då! Glad att du är så okej som du kan vara, jobbigt jobbigt. Hoppas du repar dig snabbt. <3

2011-05-22 | 19:42:04
Linda säger:

Men kära hjärtanes vad hemskt! Ni måste vara rädda om er. Tänker på dig, din stackare <3

2011-05-25 | 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback