ingen kommer undan

från förra lördagen till denna, lite bilder såklart!




en fin kväll som inte alls slutade bra för någon av oss! men jag är otroligt glad över att ha er <3

se där ett litet sår på överläppen trots att en hel jävla tand flög ut, tusentack till min änglavakt jag hade!


välkommen hem Luna!

Välkommen hem Smilla!




helt utslagen


tvättar syrran såklart!



jag fick massa krya på mig blommor



sen har jag skjusat anna och hennes vänner till studentbalen :) blandade känslor!

sen åkte jag och världens bästa svärmor hem :) och då sprang jag över till min nya bästa granne
Lina såklart! åååh vad mysigt att få ha dig 50m bort! precis som hemma i Olsbacka, fast närmare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback