Lingon

Hej på er!
Idag har vart en skön dag! Vart på en intervju (mer om de senare) sen hängt i boulongerna med
Lina, messa och vikke underbart skönt med glass och jordgubbar! Sen var jag på bio med svärmor
och kenneth, hur många lingon finns det i världen, jätte fin film som var rolig och sorglig! till
avsluting på de var jag och träffade syster :) väldigt bra dag måste jag säga! :)

imorgon tycker söta Helene att jag ska gå upp tid så vi hinner ta en promis, självklart
så sa jag göra de :) här kommer några bilder från mina kamera!:)









en dag fin dag jag och älsklingen var i boulongern och spelade frisbiegolf (stavning?), hade picknick och
mys!


spa med me and my self!

Onsdagsmys med mina vänner Lina och Messa! :)



Jag och helene tog en fin joggingtur i hemlingby och sen avnjöt en drink i solen på min ballkong med
blommorna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback