massage

 vänner och fiender
idag har jag vart på gamla gefle spa, där jag fått behandling av kilopraktor samt massage,
hur underbart som helst och kilopraktorn är jäääääääkla snygg! Det är såklart min Jeanette!
hon har öppnat idag där varje torsdag och har billiga priser hela maj ut, så detta rekomenderar
jag starkt för jag känner mig som en helt ny människa! från och med nu är jag stammis varje/
varannan vecka!

så nu svärmor har du lite konkurrens, beröringsterapi och massage är ungefär lika fast med massage
är det med lite hårda tag som också är superskönt! Vilken tur jag har som har så fin familj som
jobbar med så lämpliga saker, sen har jag ju Eva som är fotspeciallist och gör mina fötter lena
och vaxar mina ben! syster på hemtex, mamma med städ och pappa med återvinning! Kanon
och inte på tal om de, Anders min fina är ju snickare lika så svärfar (+++++) Och pappsen kan
ju allt om bilar, och vännerna är de bästa! så jag kan sammanfatta denna dag med ´Jag har allt
vad jag behöver och jag älskar livet!



boka nu en tid på Jeanettes fys och rehab på gamla spa gefle! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback