Klumpen

Jag vaknade inte alls upp så som jag föreställt mig tvärt om med andra ord! Efter att ha snoozat x antal gånger pallrar jag mig och och kommer på i tröttheten att faaaaaaan jag flyttade inte bilen igår, jag hatar datumparkering hatar är ett starkt ord och jag menar de! Tänkte att de är ju ingen ide att flytta den nu har dom lappat den så är den redan lappad!! Pallrar mig ut och ser över min förvåning ingen lapp, halleluja moment som jag väntat på denna dag och jag ska bättra mig med att flytta bilen!! Nu kan jag fortsätta min dag som jag somnade igår! Och på tal om klumpen som passar bra med klimpen så är han välkommen till världen när han vill, jag vill ha dig nu!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback