25

Trotts lite mat och kärlek idag så är jag på fruktansvärt bra humör, var det promenaden med helene? eller var det min date med Lilian? eller var det dom nya skorna som kom till skosamlingen? eller var det cykelturen med Lina i luren? jag vet faktiskt inte och det spelar ju faktiskt ingen roll heller. Jag sitter och funderar på lite saker och ting, framför allt är jag skit nöjd över att bara vara 20 år och inte 25, hela livet är kvar och jag har så mycket kvar att ge! hur ser min framtid ut egentligen? bor jag kvar? bor vi kvar? vad jobbar jag med? eller pluggar jag? vad har jag för vardagsrutiner? inte för att jag har några just nu heller men någongång får jag väl de, eller? Det är fan inte lätt att vara ung, men å andra sidan vem sa att det skulle vara de då? jag är jätteglad över vad jag har idag, vänner, pojkvän, familj och så vidare men när är man inte de längre? när känner man sig missnöjd? jag vill alltid behålla denna fina känsla som jag känner nu och aldrig bli 25.


Och glöm inte allihopa att Livet är fantastiskt, om du väljer det att leva så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback