.

Nyligen hemkommen från min bästa frisör Malin, har kortare hår men mycket frächare,
passade på att köpa riktigt shampoo och balsam så jag är fattigare nu också men
vad gör de? Den senaste veckan har jag lagt ut mycke pegnar på mig själv, nya hudvårdsproduker,
nytt smink, nytt till håret, ja allt är bara nytt och det känns såååå underbart!
dat är faktiskt på tiden att man gör sådant innan det är för sent! :)

Vet ni vad jag och helene gjorde imorse? jo vi joggade (!!!!!) hela fem km, trodde aldrig att vi
skule klara det men de gjorde vi :)

nu är det dags för lite jobb på Ikea sen när jag kommer hem är Älskling hemma och då har
jag planerat tacos! mums!

Vill även passa på att säga Grattis till Kusin Johanna (torgna läsare :) ) Hoppas dagen blir perfekt för det förtjänar du!




Till er alla andra, Ha en fin dag! :)

Kommentarer
Anonym säger:

Va fin du är gumman!! Tusen tack för glas o resväska!

Du är GULD värd för mej!!

Sköt om dej / KRAMAR

puuuuuuussssssssssssssssssssss

2011-09-30 | 10:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback