Har tänkt på dig

Kära blogg, jag har faktiskt tänkt på dig flera dagar och flera gånger om dagen, mest när jag jobbar och sen blir de inte av helt enkelt, men jag kör på nu istället!

Dop i lördags, myspys hade inte turen på min sida då jag lyckades förstöra mangeln nere i tvättstugan och vattenlåset på toan gick sönder men de blev en bra dag trots allt! Annars så jobbar jag skit mycket för tillfället!

Men jag trivs med livet, mår bra, lever i nuet men längtar såklart efter ett och annat som alla andra :) har blivit morgon människa och de gillar vi eller hur? :) helger fram över ser jag fram emot och så har vi det bästa framför oss såklart: SOMMAREN! ☀.

Puss godnatt på er! 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback