året som vart

Januari
 
En helt magisk resa med min finaste prins till filippinerna
 
 
Februari
 Sandra hade en fantastisk inflyttningsfest då vi alla slog klackarna i taket!
 
m
 
Mars
Vi åkte till fjällen och åkte skidor och drack vin!
 
April
Jag fyllde 21 år(vart är de bilderna??) och lilla sebastian döptes och vi åkte på 50års kryssning
 
 
 
Maj
Svärmor fyllde 50 år och jag åkte till Rhodos med syster!
 
Juni
Pappa fyllde 50, vi blev husägare och midsommar firades!
 
Juli
Vi fick veta att vi skulle bli föräldrar, det bästa av allt på HELA året!
 
Augusti
Vi fick nycklarna till huset!
 
September
Jag åkte till Turkiet och var på ledin weekend med svärmor
 
 
 
 
Oktober
Magen växer och vi får se lilla p för första gången
 
November
Grundgrävning blir klart, vi köper en ny bil och det blir en resa till ullared
 
 
DECEMBER FÅR ETT HELT EGET INLÄGG SENARE!
samt en utvärdering av året :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback