Det händer mycket nu

Kroppen säger vila, hjärnan säger jobba, ryggen säger godnatt och lilla p säger karatefight.

Veckan bestod av massor med ligg och helgen lika så, sen så julledig två dagar :) önskar att jag bara behövde sisodär 4 timmar per natt, förstå vad mycket jag skulle hinna, men tänk vad dyra telefonräkningar jag hade fått då, på tal om de, har utökat Apple familjen med en iPhone 5 och har nytt nummer i 5 dagar till innan mitt vanliga är tillbaka men ni når mig som vanligt på de gamla men när jag ringer så gör jag de på nya numret där jag har gratis, smsa gör jag från vanliga, låter de krångligt? Skit samma ni når mig som sagt på de vanliga gamla :)

Julshoppingen i onsdags blev dyr som ni kanske hör men den avslutades på church street i 4 h med världens bästa lina och David! Vaknade morgonen därpå och var kräkmätt fortfarande så ska inte klaga på valuta för pengarna haha !

Vi hörs trogna läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback