Done

Äntligen kan man slå ner lillstjärten (som inte får plats i ett par mamma byxor än utan att hänga trotts att jag nu funderar och typ vill köpa ett par) i soffan efter jobb, tandläkaren, matlagning och matlådor och lite glass till greveholm!

Jag har alltid tyckt att nej men det här med att bli tjock kommer inte bli allt för jobbigt, men då ska ni veta sakta men säkert kommer mina små krämpor och dem växer för varje dag men vi kämpar på ändå! Det jobbigaste just nu är ju helt klart att ta av sig skorna eller sätta på skoskydd ( vi i hemtjänsten som springer in och ut hela jävla tiden hos folk som blir de rätt drygt) så jag älskade att gå in hos tandläkaren där man satte ner fötterna i en grej och vips så var skoskyddet på, magiskt! Magen liksom tar i både lår och bröst och detta är ju bara början haha!

Men jag älskar verkligen lilla(stora för mig) magen och så bra som jag mår just nu psykiskt, har jag aldrig mått! Jag har så fina människor runt om mig och ni är guld värda ska ni veta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback