En pytteliten fördel

De allra flesta av er vet ju om att vi har en HEMSK ryamatta uppe.. Den kommer åka ut, tro mig! Men först måste jag berätta en pytteliten (1/1000000) varför den är lite lite bra. När jag städar, väldigt jobbig att dammsuga såklart men jag kan ju inte torka golvet där :D vilket underlättar för mig som är tjock och klumpig just nu! Slipper bära upp och hålla på i 15 min till liksom (har nog använt dom 15 min till att dammsuga den men ändå)

Tror minsann kissen är piggare efter som man vaknade med en puss idag! Och jag drömde att syrran limmade igen mina ögonlock med superlim och sen skulle jag springa över en stor trafikerad väg tills jag blev påkörd! Lite svettig vaknade man ju. Annars är idag en bra dag och inte tala om kvällen, den kommer bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback