Halsbrännan from hell

Halsbrännan är tillbaka och denna gång är det en aggressivare och mer oförlåtande parasit som driver mig till vansinne, vill ju knappt äta. Den brukar sätta igång vid 15-16 tiden (igår kom den innan 11!!!!) och är borta när jag vaknar på morgonen, jag undviker saker som man får de av men de har tydligen ingen påverkan, någon som känner igen sig? Här knapras det mandlar för fulla muggar (svärmors bästa tips någonsin) det hjälper men bara en halvtimme, så jag har nog en liten mandelbebis här inne som kommer vara otroligt söt (eftersom jag över konsumerar socker för tillfället) .

Dan före dopparedagen, jag är urladdad , men fixar de tills uppesittarkväll med tjejerna :) ha en bra dag!

Förresten, hallen är klar! Se här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback