Paniken

Jag har köpt ett par mamma byxor äntligen, svarta vanliga korvar sig dock lite vid knäna men jag kan helt klart leva med de! Hat haft dom hela dagen och nu på jobbet med (jobbade 7-22). Har känt att de kliar lite gran men lyckats ignorera de tills det gick över gränsen.

Jag hade en podcast i öronen och kylan kröp in i både ben och hals, lyckades höra på podden till solängen men därifrån vet jag knappt vad de pratat om eftersom jag bara ville slita av mig kläderna och klia på magen och benen, ofokuserad, irriterad och arg kon jag hem tillslut och innanför dörren bokstavlig talat slet jag av mig både jeans och jacka i samma sekund och började klia med mina för en gång skull långa naglar. Underbart!!!! Tills man slutar och det börjar svida nå fruktansvärt ni vet hur jag menar va? Gasaah höll på bryta ihop, mest på vägen hem men också efter att jag kliat, nu har magen fått ljummet vatten och olja och imorn blir de fan inga mammabyxor! Ska prova tvätta dem med milt tvättmedel annars så kommer de tyvärr inte bli använda tror jag!!

Nu är det tack och godnatt, måste bara säga att jag hade fina vänner på besök innan jobbet som äntligen kommit hem till oss och sätt hur vi bor och pratat igenom de vi missat :) puss på er!

Tänk så stor jag kände mig här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback