Helgen som vart

Hej på er! Helgen har vart fantastisk även fast jag jobbar två 7-11 pass lördag och söndag! I fredags så var jag och hjärtat i Uppsala, shoppade åt gott och hade tid med varandra, välbehövlig! Sen så mötte vi upp flickorna och promenera till Lilian :) sen så hade vi en bra mysigt kväll med varandra! Lördagen så slutade jag vid 11 och då fick vi en snilleblixt och hämtade flickorna och var hela dagen på furuvik, bad, karuseller och kika på djur! Hur mysigt va inte de då? Sen igår så var vi vid Viktoriasjön och sola/sov, handla lite, besökte vårt hus för lite hallonplockning och hade en allmänt lugn och skön dag :) så min helg har levererat en hel del! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback