Stockholm i mitt hjärta

 
 
Det Det bränner bakom ögonlocken och jag kan knappt hålla mina glädjetårar tillbaka när allsång på skansen inleds och avslutas med sången "stockholm i mitt hjärta" varje tisdag på sommrarna! fina minnen bubblas upp i kropp och själ, blodet blir varmt och hjärtat bultar lite extra varje tisdag klockan 20.00, jag tittar eller har det i bakrunden nästan varje gång! Nu var det över ett år sedan vi förlovade oss, just precis där, den 28:e juni 2011, klockan 20.00!
 
Jag älskar dig min fina Anders, kan varken förklara eller förstå min starka kärlek till DIG, men det känns magiskt och helt overkligt att få vakna upp och veta att du är min och att jag är din <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback