Överraskningar!

Vaknade med huvudvärk igår gudars vad ont jag hade! Kommer till jobbet vid 12 (hade ett 12-21 pass) och vad väntar där? Jo Emma söta rara arbetsvännen med en present, hur glad blir man inte då? Blev superglad och har själv funderat på ett köpa en sådan skål, så tusen stjärnor i himmelen till dig gumman! <3 tusen tack!

Inte nog med de, jag pallrade mig igenom dagen och kvällen tack och lov och när jag kommer hem väntar världens bästa sambo/fästman med lagad tacos mmmuuuums och en blomma står på bordet med en trisslott i och inte nog med det karln sätter på tvn och har köpt nya skilda världar boxen! Jag älskar dig babe <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1852767/images/2012/pic_205706895.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback