Godmorgon Tonårsrummet

Efter en omtumlande natt så vaknade tillslut upp hemma på furugatan i mitt rum frukost med pappa och Eva som faktiskt var en evighet sen!

Vi gör det enkelt och tar de från början vaknade inatt och något var så fel, elektriskt fel visade de sig vara elkabeln gick sönder under tiden jag sov och när man vaknar och går på toa vill man ju faktiskt kunna tända en liten lampa men ingen fungerade vilket gjorde mig väldigt rädd och kunna ju inte somna om så världens bästa pappa kom och hämtade mig, det kändes obehagligt och tanken på att gå upp 6 utan att kunna sminka sig eller tända en lampa var inget bra val, dessutom så slog värmen av så de blev kallt!
Nu är allt fixat så självklart dyker nästa sak upp, men efter några samtal med försäkringen, tandläkaren och några snyftningar (jag grinade faktiskt på riktigt) så löste ju den saken sig också! Nu väntar sista kvällspasset (har delad tur idag) och jag håller tummarna för att de går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback