Lev dina drömmar

När jag läser tildes blogg om hennes liv i L.A och hur hon så gärna vill vara kvar och leva sin dröm samtidigt som hon vill komma hem och hitta sin fasta punkt så känner jag mig trygg. Jag känner att jag både lever min dröm fullt ut samtidigt som jag har min fasta punkt, jag kan inte tänka mig något bättre än det jag har just nu, jag kan inte tänka mig ett liv på andra sidan jorden men däremot en resa dit. Det är så konstigt hur vi alla känner och vill olika men så jäkla skönt att inte alla har samma syn och tankar som en själv. Varje dag jag vaknar så är jag förvånad över att jag både äger hus, bil och faktiskt väntar barn med mitt livs kärlek. Så mina vänner, lev livet och era drömmar, imorgon kan det vara försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback