Bingooooo

Vilken helg!
Med halsbränna (börjar bli ganska ofta nu) sitter jag här och tänker på relationer... Det är svårt, speciellt när man inte vet vart man har vissa! Men de är tur att jag vet vart de allra flesta står och vill vara i mitt liv :)

Igår så spelade vi Bingolotto igen, lina vann helt galet roligt jag blev ju helt till mig så vi kommer fortsättningsvis att spela de söndagar vi kan för de är ju galet kul och sen solsidan på de!

Nästa resa är planerad med nära vänner, och det kommer bli grymt och jag har från och med nu köpstopp fram tills dess för då kommer vi gå lös!

Förresten på fredag kommer nya bilen hem, ännu en pärla hoppas vi på, kommer bli kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback