Torsdagens höjdpunkt

Ja ni vart ska jag börja? Men torsdagarnas höjdpunkter brukar vara när A kommer hem men så vad de inte för han va ju bakfull och vem vill ha hem en bakfull Karl? Mot kvällen var jag och A i alla fall och tittade på ett nytt köksbord och stolar (jag blir aldrig nöjd, känns inte bra med de vi har haha) de dom bodde bara gatan över typ så de var ju enkelt och att få de för 500 kr mindre blev ju ännu bättre! Så de köpte jag, ännu gulligare var ju att dom kom och lämnade de åt oss för annars hade vi gått med de men dom kom iaf, en viktig sak i de hela är ju att det typ var den kallaste kvällen med nysnö sen i januari typ och där står vi och bär in våra nya fina möbler, tills dörren blåste igen. Vi står alltså på framsidan (jag skit nöjd över mitt köp) och är utelåsta! Som sagt de var jävligt kallt och bordet var fint men dörren var låst så se som de kan gå även för oss haha! Svärfar kom och fixade så de blev ju bra tillslut iaf men de måste ha vart torsdagens höjdpunkt att få hem de fina bordet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback