1 månad gammal

Idag eller för att vara exakt så ikväll blir vår lilla underbara son, Leonel en månad gammal! Tiden går fort och vi tar vara på varje liten minut tycker jag! Just nu sover miraklet i vår säng (jag smög upp tidigare så jag hann äta frukost och fixa mig) och han är helt bedårande söt! Det går inte riktigt att beskriva men det känns som han alltid vart med oss och funnits där, och tänk så mycket tid jag hade innan för nu tar allting verkligen liiiite längre tid, men vad gör de? Har börjar kommit in mer i vardagen och vet vilken tid vi ska börja för att hinna i tid om vi har en tid att passa vill säga! Idag ska vi på 1 månaders kontrollen på BVC (det är därför som vi är uppe tidigt), ska bli spännande och se vad han väger nu :) nästa vecka blir Leonel på papper en riktigt stigenbergare också för en så länge heter han ju faktiskt Pettersson (jag njuter såklart) en vacker dag heter vi alla likadant :)

Ha en bra dag mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback