14 dagar efter

Många av er undrar säkert hur magen ser ut nu efteråt och det är helt sjukt hur man märker varje dag hur det drar ihop sig och kroppen sköter det helt själv eftersom jag knappt har kunnat röra på mig, ganska otroligt. Just nu har jag 1 kg (av 14 kg] kvar av gravidkilorna ( tack mamma för dom generna!!)
, under förlossningen fick jag bristiningar under naveln som jag ej hade förr, märker också att dessa blir mindre och mindre för varje dag som går, men och andra sidan så bryr jag mig inte för jag har faktiskt fått världens finaste kille som är värd varje liten bristning! och vad ska jag förvänta mig? jag har förlöst ett barn som jag burit på så kroppen kan inte vara perfekt dirket och vad är egentligen perfekt? Vår Leonel är perfekt, det räcker för mig! dessa bilder är tagna i måndags då det hade gått 14 dagar efter :)
 
 

Kommentarer
Linda säger:

Helt otroligt! Man kan ju tro att du hängt på gymmet alt. i löparspåret sen Leonel kom.
Inget man kommer tänka på med bristningarna, dom hör till stunden Leonel kom till världen ju.
Du är så fin <3

2013-04-07 | 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback