2013-04-16

Idag är det tisdag, Leonels gammelfarmor fyller 70 år, grattis! :) och jag ska klippa mig, inte jag men Malin ska :)

Solen skiner och lilleman har sovit som en prins ska sova om nätterna undantaget att han vaknade 20 över 7, men vi kunde dra oss i sängen tills 8 ändå! Nu ligger han och halvsover vid tutten så jag tänkte snart flytta han till nestet så jag kan göra mig iordning :)

Jag kan nog inte förklara i ord hur det är att vara mamma, det är helt sjuk, jag är hemma med min och Anders son! Han utvecklas varje dag och jag älskar honom mer och mer för varje minut som går! Han gör mig så glad och lycklig och det känns som en gåva att jag fått detta mirakel i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback