Bara slappna av för en gång skull

När lilleman väl somnat och jag kunna lägga honom i nestet så blir jag helt hisspig, vad ska jag göra nu? Disken? Tvätta? Bädda? Vill hinna så mycket som möjligt medans han sover och helst hinna sova själv! Man tror att man är en superkvinna som orkar allt men de gör man inte!! Jag måste lära mig att disken faktiskt kan vänta, lika så tvätten! Jag jobbat på det samtidigt som det är så skönt att bara få det gjort, nu har jag gjort de, tvättat, plockat, gått ut med sopor, plockat ur och i diskmaskin, torkat av lite, bäddat och nu äntligen ligger jag på soffan igen, skulle vilja sminka mig men nu måste jag stanna upp och vila så jag orkar vara mamma resten av dagen !


Hon vill mysa igen, blir nästan tårögd! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback