Död eller levande?

Ojoj idag är man ur balans, undra om det ger med dig under dagen? Lilleman har haft gnäll och skrik party och började redan vid halv 9, det ända som dög var mamma och tuttar!! Han måste ha haft ont i magen, det kom en brakfis och rap lite då och då och blev tyst en stund nämligen! Annars har jag halvsuttit hela natten med honom på mig, ända tills 5 tiden då han äntligen kunde ligga själv bredvid mig!

I början av kvällen envisades vi med att han skulle somna i sin säng, men det kan inte alltid fungera!

Det blir en lugn dag hemma idag, när prinsen sover, ska jag också sova!! :)

Här har ni den traditionella grattis brickan man får på förlossningen efter barnet kommit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback