Grå torsdag

Denna gåta torsdag blev inte alls som den var planerad, det trista regniga vädret ställde in lunchen, men lunchdaten kommer hit istället :)

Lilleman är inte riktigt nöjd med denna dag trotts att han sovit bra inatt vilket gör att jag inte alls hinner med mycket, att bädda om i sängen som tar 20 min tog en timme, att sminka sig ja de har jag inte hunnit än!

Allt tar lite längre tid speciellt men en gnällig liten man! Man tror att man ska hinna så mycket om dagarna när man är mammaledig men heeeey tro inte de, vissa dagar är man hur effektiv som helst medans andra är det som man legat i sängen, hela dagen! Ingen stress och panik med allt runt om, se till att du och din lilla mår bra så löser sig det mesta förr eller senare! (Jag skriver detta nog mest till mig själv inser jag!)

Höjdpunkten på denna gråa dag kommer absolut vara när pappa a kommer hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback