Helgen är här!

Vilken skillnad det är att ha a hemma varje kväll, och vilken skillnad det är att han inte är ledig fredag lördag och söndag, båda på gott och ont såklart, men vi har det väldigt bra nu som det är tillsvidare!

Mina två hjältar ligger kvar i sängen och myser och själv tyckte jag att jag legat förlänge, har ju tokmyst hela morgonen men kanske kryper ner en liten sväng till :)

Ikväll ska Leo och pappa ha en mysig kväll medans jag mamman ska ut och äta med jobbarkompisarna! Jag är lite nervös faktiskt men han brukar inte vara krånglig (peppar peppar) och vad är det värsta som kan hända? Nej det ska bli riktigt mysigt att träffa dem och ha trevligt en stund :)

Och vet ni vad som händer idag? Våra älsklingar flyttar hem!! Lyckan är obeskrivlig äntligen säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback