Klockan åtta hos oss

Av någon märklig anledning så öppnar Leonel sina fina små blå ögon klockan åtta varje dag, helt okej för mig, nio hade heller inte skadat! Mellan 8-9 hinner man inte med så mycket, vi drar oss i sängen till 10 över 8 (sen är hans tålamod slut) går upp byter blöja/jag går på toa, går ner om han har lite tålamod kvar så gör jag frukost till mig och sen får han frukost men idag gick inte de så sen 20 över till säkert kvart i 9 så äter han frukost och den tiden för mig är död i princip ( om jag inte hunnit gjort frukost då ) sen kvart i nio till nio ligger han och rapar och fiser, ibland går det fort ibland inte!

Där har ni vår första timme på morgonen! Och kissen sitter snällt och väntar på frukost hon med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback