lördagsbilder

det blir lite bilder när man har kalas och jag delar gärna med mig :)
 
Fina blommor jag fick av min älskling!
från Anna,karin och erik !
fina tulpaner fick jag också av dem
fick också mina nya favoriter som jag numera lever i, tusen tack fina svägerskor+erik :)
dessa kom med bud från min kära syster, rörd och glad är bara förnamnet!!
Leonel och jag gjorde oss redo för kalaset
smörgåstårtan,kakorna och jordgubbstårtan dukades fram och mina gäster började droppa in!!
han inte med massa bilder på gästerna förutom dessa :)
mer presenter, de fina glasen från Lina och Henrik, blomman från Peter, Sofie och Joline, mer som jag fick som inte är med på bild var pengar,choklad, mer blommor,ramar, kameran (men de visste ni redan), säkert något mer jag glömt också :)
dessa fina från Frida + en pyjamas till lilleman som ligger i tvätten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback