senaste dagarna med min kamera

som ni vet har jag inte mått tipptopp och heller inte hunnit med att lagt in bilder, men ikväll så har Leo sovit fem timmar i sträck själv och jag och a har hinnut med en del :) jag mår bättre nu mot kvällen och känner att stockningen börjar avta lite ska inte hoppas för mycket nu men det går åt rätt håll!
 
åh lilla fina älskling vad jag blir gråtfärdig av lycka när jag ser dig!
1. Tvättat bebiskläder (och vanliga) som Leonel bland annat fått i present 2 och 3. Första bodyn har han fått från Bella och den andra från Lina och Henrik 4. Ligger ute i vagnen i solen 5. medans pappa A beskär äppelträden 6. som Mamma S sen passade på att ta in några kvistar som ska blomma ut!
 
Eftersom vi missade påskmiddagen i stugan så kom pappsen hit på kvällen med mat, det var underbart
gott, går inte att beskrivas, även tårta var med till efterrätt!
 
         På Måndagen hade vi besök av Bea som kom med denna fina ros och ett glatt humör vår bästa Lina var också här såklart!
     Leonel hade fina kläder på sig som han fått av Plast Kusinen Sebastian med familj :)
Senare under dagen Kom Sandra och Amanda som hade både blommor och jordgubbar med sig och
vi fikade frukt och tog igen massa tid, såklart snosa dem bebis med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback