Såhär ligger det till

Jag har förlorat höger synfält på båda ögonen, dvs kör jag bil ser jag inte den som sitter i passagerarsätet inte ens lite, det är svart. Vilket i sin tur betyder att jag inte får köra bil längre, ganska deppig över de men det är för allas säkerhet. Trots en miljardär undersökningar så har dem inte hittat felet än, ska tillbaka på fredag igen för en rad olika synundersökningar. Alla röntgenbilder har visat bra och inget visar blodpropp som dem först trodde. Kommer fortsätta gå till neurologen och ett ryggmärgsprov kommer tas (ja jag blir både svettig och skitnödig när jag skriver det)

Men är väldigt tacksam för att mina killar är friska prickar!

Idag förstår jag ännu mer att pengar kan inte göra mig frisk, ni mina underbara vänner och familjemedlemmar gör mig frisk. Ni gör mig rik på kärlek och ni alla är guld värda! Extra tack till världens bästa svärmor Lilian som ställt upp och funnit där hela tiden!


Kommentarer
Linda säger:

Åh hjärtat <3
Vad chockad jag blev. Men du är så jävla stark du, det visar du ju bara genom dina positiva tankar.

Hoppas verkligen allt löser sig, all kärlek!

2013-08-17 | 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback