Älsklingar ni gör mig hel

Jag gråter ibland av lycka över det jag har i mitt liv. Detta år 2013 har vart det absolut bästa året i hela mitt liv, jag har lärt mig mer än jag någonsin gjort i mitt liv, en liten liten människa som nu börjar bli stor är den stora lyckan och lärdomen detta år! Jag är så glad att just du kom till oss Leonel, jag är så fantastiskt stolt över dig och du gör något nytt varje dag så man hinner nästan inte ens med! Tänk att du kan göra två hjärtan så varma och fulla med kärlek, att du sprider sådan glädje och lycka utan att ens veta om det! 

Tack till er alla som stöttat mig och fortfarande stöttar och finns där när något behövs! Tack för att vi fått en frisk pigg liten kille och tack min fina sambo för allt du gör för oss! 




2014 blir ett nytt spännande år planerna ser ut såhär
-rusta klart övervåningen
-åka till Teneriffa 
-plugga en kurs

Resten håller jag för mig själv hihi :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback