Fint sällskap

Igår på alla hjärtans dag så hade jag bilar bord för oss på fullriggaren, jättemysigt och maten var god (ska inte överdriva för jag är så förkyld att jag inte känner så värst mycket smak men de jag kände var gott!) och man fick riktigt mycket mat också! 3 av 5 (kan bli en fyra när jag är frisk och äter där) vi hade det underbart, åkte upp till skybar efter middagen och satt och pratade om vår lilla skatt här inne, vi längtar så mycket!!

Tack för allt världens bästa sambo, du gör mig till världens lyckligaste ska du veta! <3 vi gick in i vecka 36 igår också, det börjar närma sig!


Kommentarer
Emma, mamma till Julia säger:

Men guuud Sussi tänk att om en månad är bebisen hos er ❤

2013-02-15 | 22:11:07
Bloggadress: http://www.emmzien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback